reklama

Machala, Janovic a Shootyho spravodlivosť za 1000 EUR

Dnes som zaznamenal na nete článok o tom ako sa naši dvaja spisovatelia v dôchodcovskom veku pobili na pošte. Zrejme by som ho aj odignoroval, ale autor šikovne okorenil správu tým, že sa jedná o Ficovho exporadcu a tak som neodolal. Kto túto záležitosť nezaznamenal, môže si prečítať jednu z verzií napr. tu  http://www.topky.sk/cl/10/1307517/Shootyho-rozzuril-utok-na-Janovica--Odmena-tomu--kto-estebaka-obleje-vykalmi-.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

Neviem kto bol na vine a kto nie a neviem prečo sa títo dvaja literáti nenávidia. Nezaujímalo ma to doteraz a nebude ma to zaujímať ani potom. Normálne by to bola viac-menej komická situácia, pretože súboj dvoch kmeťov v rade na dôchodok by nás asi vo väčšine prípadov pobavil. Tu však nie; slepá spravodlivosť znenazdajky otvorila oči a jej spaľujúci pohľad sa zastavil na Machalovi, samotná Nemesis vstúpila do sveta smrteľníkov, prevtelila sa do Shootyho a vnukla mu myšlienku investovať 1000 eur do „exkrementácie“ jasného vinníka. (Čitateľ snáď ospravedlní tento pokus o poetično J)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

1000 eur je dosť peňazí, ja osobne by som si nemohol dovoliť len tak takýto balík investovať pre vlastný dobrý pocit(či PR). Na druhej strane zas nie som taký biedny aby som takýto job vzal. Určite je však kopec ľudí pre ktorých je to lákavá ponuka, veď sme tu mali prípady keď človeka zavraždili pre 20 eur a mobil.

Zvláštne je, že u nás Slovensku nedávno traja mladíci umlátili na smrť človeka a naši mienkotvorci sa cez to preniesli vcelku bez emocií a ani Shooty, ani Magda Vašáryiová a mnohí iní necítili potrebu vyjadriť svoje zhrozenie či spoluúčasť s obeťou. Takisto som nevidel žiadne finančné ponuky na oblievanie splaškami či podobné výzvy. Nuž zrejme pokiaľ sa nejedná o Ficových exporadcov, je spravodlivosť opäť slepá a aj Nemesis niekde pospáva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale aby bolo jasné, nezastávam sa Machalu a jeho zrejme hulvátskeho správania, ani nezavidím Shootymu jeho 1000 eur, je mi len divné, že človek, ktorý tak volá po právnom štáte, propaguje platenú pouličnú „spravodlivosť“...

Pozn. autora

„Exkrementácia“ je slovo vytvorené autorom výlučne pre tento článok, v žiadnom slovníku cudzích, či naších slov ho nenájdete. V prípade ak sa začneme všetci na ulici oblievať splaškami za poplatky, mohlo by sa stať značkou a preto si vyhradzujem na toto slovo autorské právo J

Branislav Martiňák

Branislav Martiňák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto nepozná minulosť, nevie pochopiť prítomnosť a predpovedať budúcnosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu